Marele secret pentru crearea de avere si Cum sa ia masuri si nu trebuie o statistica

- Marele secret pentru crearea de avere -

Marele secret secrete într-adevar isnt '. Multi dintre voi veti citi acest mare secret si cred ca te la tine, "Desigur! Stiu asta! Spune-mi ceva ce nu stiu! "

Marele secret de a crea bogatie este ... ia masuri acum!

Daca ati facut ceva în fiecare zi la un impact pozitiv asupra averile tale, cat de mult averea ati putea construi în urmatoarele 30 de zile? În urmatoarele 60 zile? In anul urmator?

Si în timp ce multi oameni cunosc acest secret m
Doar 83 zile ramase

Nu sunt doar 83 zile ramase in 2008 (la momentul acestui articol a fost scrisa),. Ce veti face în aceste 83 zile pentru a construi bogatia permanente?

Are acest aspect place planul tau de a crea bogatie?

Când m-am întâlni cu un nou client de coaching bogatie, aceasta este ceea ce este planul lor de a crea bogatie de obicei arata cam asa:

Ei petrec cea mai mare parte a timpului la locul de munca. Ei merg sa lucreze în speranta ca se pot "mearga înainte". 8 Ei petrec, 10 sau chiar 12 ore în fiecare zi lucratoare greu de bani. Ei au petrecut oriunde 12 la 20 ani sau mai mult în pregatirea pentru scoala profesiei lor.

Si totusi, la linia de jos este ca nu sunt deloc înainte. Acestea pot avea o câtiva dolari anularea pentru o zi ploioasa, si au o investitie aici si acolo, dar ei nu sunt nici crearea de bogatie de durata sau de punere la eforturi semnificative apropie de vârsta pensionarii visul lor ... chiar daca acestea sunt destul de greu lucru pe care le merita pentru a crea unele bogatie!

Slujba mea este de a le pune pe calea dreptului la crearea de avere - una care creeaza bogatia de durata - si I sînt capabil sa facem acest lucru pentru ca le-au luat masuri. Si cu calea cea dreapta de urmat, acestea vor continua sa întreprinda actiuni.

Majoritatea oamenilor sunt încântati sa afle ca luarii de masuri nu înseamna întotdeauna lucreaza din greu pentru banii lor. crearea bogatiei nu este pur si simplu o chestiune de munca grea. Este o chestiune de a sti cum sa faci bani. De aceea, o mare parte din avere de coaching include sporirea cunostintelor despre cum sa faci bani. Esti gata sa ia masuri?

- Sunteti o statistica? -

Desi multi oameni stiu acest secret mare, foarte putini de fapt o urmeze.

Am fost vorbind la seminare mai multe în ultima vreme. Poporul Sunt prezentarea catre sunt oameni care au ales sa fie acolo si au platit adesea sute, daca nu mii de dolari sa fie acolo. Cu toate acestea, statisticile au socante despre care are de fapt de actiune si face ceva sa schimbe pozitia lor financiara!

Mai putin de 5% din persoanele care participa la seminare de învatamânt ia de fapt de actiune.

Nu este doar legate de seminar, mai putin de 8% din cei care au stabilit noi rezolutii de fapt ani le atinge.

Va cadea în minoritate, care sa ia actiune acum sau va va cadea în majoritate si puneti-l pe spate arzator?

Simplu dar nu este usor!

Conceptele de a crea bogatie poate fi simplu de inteles - am fost de lucru la ea de ani de zile sa ia strategii complexe si concepte si le sparge în bucati usor de înteles si de gestionat. Dar luând de fapt actiunea de a aduce aceste concepte in lumea voastra nu întotdeauna usor.

Mai devreme am provocat sa ia masuri cu cele 83 de zile din 2008 si sa vina cu plan de actiune dvs. de a construi bogatie. Acesta este un exemplu de concept simplu de a intelege, dar nu neaparat usor de facut.

Ai venit cu un plan de actiune? Daca ati facut, felicitari, sunteti în procent mic de oameni care sa sara în si ia masuri.

Daca nu ati venit cu un plan de actiune, ceea ce cred despre faptul ca a fost pastrat de la a face aceasta. A fost:

- Au avut cel mai scurt timp

- Prea ocupat cu familia

- A face cu un termen limita mare la locul de munca

- Pur si simplu am uitat

- Nu citit ca o parte din e-mail

- Am încercat, dar am distras

- Am încercat, dar nu stiu de unde sa înceapa

Când am început programul meu de fitness, nu am fost capabil sa vina cu plan de actiune meu pe a mea. Stiam ca am vrut pentru a spori nivelul meu de fitness, si am avut idee despre ceea ce mi obiective de fitness au fost dar eu nu stiu cum sa merg despre punerea unui plan împreuna pentru a ajunge acolo ma. Ca e în cazul meu antrenor de fitness venit - Am fost la un expert sa-mi arate drumul, iar acum este mai mult decât un an mai târziu si eu sunt înca uimit de cat de departe Eu am venit. Rezultatele mele sunt mult mai bine decât daca am încercat sa-l faca pe cont propriu. Eu nu cred ca chiar unii dintre rezultatele mele au fost posibile când am început!

Sunteti gata de a lua masuri?

No comments:

Post a Comment