Ce este bunul afaceri cel mai valoros?

Daca ati fost de a pune aceasta chestiune a proprietarilor de afaceri de mai multe, ai putea paria care le-ar obtine un numar de raspunsuri diferite. Unii ar spune angajatilor lor, altii ar mentiona computere sau masini, sau, poate, inventarul acestora. Acestea ar fi gresit! Cel mai valoros activ in afaceri sunt clientii dumneavoastra.

De afaceri tipica petrece mult bani pe atragerea de noi clienti. Este imperios necesar sa protejeze investitiile care le faceti în clientilor. Aceasta presupun
Valoarea durata de viata a dvs. de client este pur si simplu ceea ce se pare. Ea reprezinta suma totala de bani acestui client va da pe durata relatiei lor de cumparare cu afacerea dumneavoastra. Un proprietar de afaceri care nu face investitii, sa adune informatii despre clienti necesare pentru a crea aceasta lista, pur si simplu nu se poate maximiza rentabilitatea totala la investitiile au facut în vederea obtinerii acest client.

Directa guru de marketing Dan Kennedy, autor al BS nr Marketing Scrisoare, de multe ori face referire la clienti sai loiali ca "turma sa". Kennedy "garduri în registrele sale" prin folosirea lui lista clientilor si diferitele tipuri de media pentru a pastra în contact permanent cu clientii. Teoria sa este ca clientul care nu se "atins" de multe ori de afaceri cu un tip de contact este pregatit pentru a fi sedusi de competitori. Proprietari de afaceri care permite acest lucru sa se întâmple sunt distruge, în esenta, activ au cheltuit bani atât de mult pe si a lucrat atât de greu de a construi. Acest lucru provoaca de afaceri pentru a pierde veniturile rezultate la o scadere profiturile linia de fund si în valoarea de piata a afacerii.

Exista mai multe metode prin care sa "touch" clientilor. Unele dintre cele mai populare si ieftine sunt:

Direct mail - un cost eficient mod de a genera noi vânzari prin clientii existenti, trimitându-le oferte, cupoane, si informatii despre produse noi. Asigurati-va ca clientul deschide scrisoare prin plasarea oferta dvs. sau pe ispititor titlul de pe fata a plicului de discutii. Acest lucru ar trebui sa deschis scrisoarea dumneavoastra si de a creste rata raspuns.

Distruge fax - Un alt rentabil mod de a alerta clientii dvs. existente pe care le au de noi produse, oferim reduceri la produsele existente sau pentru a explica beneficiile produselor actuale. Asigurati-va ca aveti permisiunea de a face acest lucru ca legile în diferite state sa interzica comercializarea faxuri nesolicitate.

E-mail de sablare - Cele mai rentabila modalitate de a trimite informatiile dumneavoastra client despre ce afacere le putem oferi. Asigurati-va ca pentru a utiliza un ispititor titlu pentru a lua pe ei pentru a deschide e-mail si cititi-o.

Thank You carduri - Când a fost ultima data când cineva va trimis un bilet de multumire pentru o achizitie le-ati facut? Proprietari de afaceri care face acest lucru a se face stand de la multime si genera cuvântul excelent de gura de publicitate de la clientii lor.

Urmarirea apel telefonic - Din nou, acest lucru este ceva aproape nimeni nu ca dupa vânzarea catre client. Prin luarea de timp sa întrebe de telefon si cu privire la modul în care tot ceea ce se întâmpla cu elementul achizitionate, afisat care atinge speciale care spune ca pentru clientii dumneavoastra ca tu chiar nu aprecia de afaceri le va da. Aceasta este o tehnica garantat pentru a obtine laudaros clientii dvs. cu prietenii lor cu privire la afacerea dumneavoastra.

Newsletter - furnizeaza informatii în timp util la clientii dvs. despre starea industriei, vânzari si evenimentelor viitoare, si educarea clientilor dumneavoastra ca la toate produsele sau serviciile dvs. va definitely ajutor tu pentru a creste cantitatea de achizitii, care face cu afacerea ta.

De ocazie Carduri - fie ca este vorba o zi de nastere, o aniversare sau o zi de sarbatoare, e-mail o felicitare pentru clientii dvs. si asigurându-va ca acesta devine acolo înainte de eveniment este o cale sigura de a genera loialitatea clientilor. Amintiti-va, oamenii sunt loiali de catre cei care le trateze speciale. Un proprietar de afaceri stiu Seasons trimite felicitari afara chiar înainte de saptamâna Ziua Recunostintei clientilor lui. Lui logica? cartile obtine observat ca ei nu se amesteca în zeci si sute de alte carduri care în general ajungeti mai târziu în acelasi an.

Cât de multe ori ar trebui sa "touch" client cu una dintre aceste metode? Raspunsul este cât de des poti.

Desi nu exista nici un set de regula, la numarul de ori, trebuie sa contactati clientii dvs. de-a lungul un an, o regula buna ar fi cel putin o data pe luna. Un proprietar de afaceri care vrea sa faca acest lucru si nu ar fi afectat de acest fel 25 la 30 de ori pe an.

Un gand final privind acest subiect. În întreprinderile multe, se aplica regula 80/20. Asta este, exista un grup de clienti, aproximativ 20%, care genereaza cam 80% din vânzarile. Aceste persoane sunt dvs. "A" clientii. Acestia sunt oamenii care platesc dvs. ipotecare, va permit sa ia vacante frumos, si trimite copiii tai la facultate. Deci, le trateze asa! Petreceti un pic de bani pentru a va asigura ei a lua un cos cadou de sarbatori, un cadou certificat de restaurant la restaurantul lor preferat, bilete la un meci sau la teatru. Prea multi proprietari de afaceri ieftine atentia atunci când vine vorba de aceste lucruri si sa plateasca atunci pretul atunci când clientul are afaceri în alta parte. Amintiti-va, numarul clientilor un motiv opri cumpere de la tine este ca ei nu se simt apreciate. Daca clientul poate face sa se simta apreciate prin folosirea în mod sistematic diverse metode pentru a ramâne în contactul cu acestea si sa le trateze drept, vi se va mentine cel mai valoros activ afacerii dvs. corect. Acest lucru asigura ca veti obtine cele din urma, cel mai mare randamentului investitiilor din dolari dumneavoastra de marketing pe care le puteti prin ani de rentabilitate si o mare de vânzare de pret, atunci când decide sa vânda si sa se pensioneze.

No comments:

Post a Comment