Strategii Productivitate în operatiunile bancare În timpul perioadele de recesiune

Într-o lumea afacerilor plina cu concedierile, bugetul si bucati de personal, achizitii si fuziuni, incertitudinea abunda. operatiunile Bancii managerii sunt ele însele întreaba: "Dar daca aceste bucati lovit departamentul meu? Cum pot face mult cu mai putin? " Nevoia de eficienta în cadrul operatiunilor bancilor a fost niciodata mai mult.

Abordarile traditionale de abordare a presiunii economice în prelucrarea banca includ, în general mustrari, cum ar fi, "nas la piatra de moara", "cozi si c
Astazi fortei de munca si tehnici de lucru se concentreze pe gestionarea mai inteligent. De lucru mai inteligent pentru pe termen lung, cresterea productivitatii si calitatii în operatiuni de dvs. si cultivarea oportunitati de a reduce cheltuielile de functionare - acestea sunt tehnici care se vor dovedi cele mai eficiente cu timpul.

"Bine", spui tu, "bucati de personal si de cresterea volumului de procesare au lasat-mi reactionar si în modul criza. Cum pot gasi timp sa faca aceasta analiza? Unde sa incep? " Incepe prin instituirea acestor sase pasi:

Concentrati-o la clientul dvs.

O intelege nevoile clientului dvs.

O analiza intrari departamentul dvs.

Evaluati o operatiune departamentul dvs.

Creati o planul eficientei, si

O masura de succesul dumneavoastra.

Deci, sa începem.

Focus pe dvs. de client

Sunete elementare, nu? Este surprinzator cat de des aceasta piesa a operatiunilor de productivitate este minimalizat - sau ratat toate împreuna. Cine este clientul dvs.? Deseori, în operatiunile bancare, clientul dvs. interna nu este clientul finale externe. Prin îndeplinirea necesitatilor clientilor interna ", tu le permite sa mai eficient serviciu nevoile clientilor lor. Întâlnire periodic cu clientii dvs. te ajuta sa înteleaga ce au nevoie de la departamentul tau - cum poate Dvs. de servicii departamentul le mai bine? O banca super regionala în Midwest are o strategie inovatoare care soldurile necesitatea de a întelege de client, în timp ce managementul înca cresterea fluxului de lucru departamentului. Bancii caseta blocare si verifica prelucrare managerii detina o capacitate bi-saptamânal "prânz lucru" cu managerul lor centru de prelucrare si manageri produsului (clientii lor interna). Scopul acestor prânzuri este sa discuta nevoile interne clientului si pentru a descoperi solutii reciproc care va permite banca lor sa mai eficient serviciu clientilor lor numerar gestionare.

A va întelege clientul nevoilor

De a întelege nevoile clientilor dvs., aveti nevoie de a evalua daca acestea sunt multumiti de servicii si niveluri de calitate, care în prezent departamentul dvs. ofera.

Sunt departamentul dvs. procesele fiind realizata în timp util? Ce nivelurile de servicii sunt acceptabile pentru clientul dvs.? Este ca la nivel de serviciu realist? Realizabile? Sunt acolo servicii suplimentare pe care departamentul tau poate furniza clientilor dvs. de a spori servicii pentru clienti pe care le furnizeaza la rândul lor? Pe de flip parte, exista si alte servicii inutile departamentul dvs. în prezent prevede ca clientul nu are nevoie? Clientul are nevoie de schimbare în timp - Asigurati-va ca sunteti în bucla.

Este nivelul de calitate pentru a va oferi clientului acceptabile, nejustificata sau? Oferiti proasta calitate, si dvs. de client este nemultumit. Petrece prea mult timp privind controalele de calitate inutile, si scade productivitatea. Ce nivel de calitate este de comun acord sa va si clientul dvs.?

Departamentul de analiza dvs. Intrari

Care sunt inputuri ca departamentul dvs. le primeste si a proceselor în vederea îndeplinirii nevoile clientului dvs.? Controalele de la caseta de selectare Blocare de prelucrare? Elemente de rapoarte în curs? Sunt fiind livrate la departamentul dvs. într-un mod organizat si timp, intr-un format utilizabil, facilitând prelucrare rapid si precis?

Comunica cu furnizorul de intrare departamentul dumneavoastra. Discutati despre modalitati de a îmbunatati intrare departamentul dumneavoastra. Va cauta solutii rentabile si de obtinut care va pot ajuta sa atinge mai eficient cerintele clientilor dumneavoastra.

Evalueaza Operatiunea Departamentul dvs.

Ce servicii specifice, nu pentru departamentul dvs. functioneaza clientul dvs.? Unde sunt logjams ca încetini livrarea de servicii departamentul dvs. pentru a clientilor dvs.? Mai detaliat de analiza, cu atât mai eficienta va fi în descoperi moduri de a maximiza eficienta procesului si a minimiza cheltuielile.

Începeti prin documentarea fluxului de lucru. Uita-te la procesele care se desfasoara în cadrul departamentului dumneavoastra, orarele de zbor, livrarea lor si resursele necesare. Sunt oricare dintre aceste procese influentate de elemente din afara? Sunt toate procesele care este necesar? Procese care nu aduc o valoare adaugata produsul livrat clientului ar trebui sa fie eliminata. Acelasi lucru este valabil pentru concediere. Luati în considerare eficacitatea proceselor de combinare pentru cresterea vitezei de livrare clientului dumneavoastra. Faci ceva in doi pasi, unde ar fi un pas atinge acelasi obiectiv, la nivelul de aceeasi calitate? Uita-te pentru a identifica unde fluxul de lucru încetineste sau opreste. Ce este crearea de întârziere? Puteti voi controla sau elimina cauza întârzierii? Sau, poti lucra in jurul lui?

Examineaza procesele mai în detaliu. Cum ar fi fluxul dvs. de lucru al departamentului fi afectata daca furnizorul de intrare consolidat proceselor sale înainte de începerea lucrarilor venit la departamentul dvs.? Puteti face acest tip de recomandare pentru schimbare? Exista lucrurilor departamentului este de a face ce pot fi externalizate? Exista procese care executa în prezent departamentul dvs., care pot fi transferate catre furnizorul intrare ta? De exemplu, domeniile de intrare pentru produse de investitii consumatorilor care sunt populate prin interfetele electronice cu CIF si personalului sucursala poate va permit sa utilizati personalul in-house pentru procesarea mai critice.

Cum apreciati utilizarea departamentului de tehnologie? Esti profitând de toate uneltele disponibile pentru tine? Când prins într-un timp-criza, este usor pentru a scrie-off timpul necesar pentru a învata noi programe sau tehnologii ca pe o pierdere de timp. De "o vom afla mâine, când ajungem pe cocoasa" starea de spirit. Din pacate, unii dintre noi nu reveni la planul nostru initial al blocarea timp a afla despre noua tehnologie. Odata ce ati lucrat prin criza si au reusit sa scoate un miracol sa terminati totul, nevoia de a planifica în avans pentru data viitoare a purtat oprit.

Nu cad in aceasta capcana. Aveti timp sa educa-te pe progresele tehnologice disponibile. O planificare avansate ar duce la cresterea costului real si economie de timp la exploatarea dumneavoastra.

Creeaza-ti planul de eficienta

Odata ce ai identificat cazurile ineficientei dumneavoastra, puteti începe sa le abordeze. Utilizarea standard de proiect metodologia de gestionare sa furnizeze un cadru în care sa lucreze.

Mai întâi, sa stabileasca linia de moment. Care sunt limitele dvs. si obiectivele? Este posibil sa aiba un termen limita de trei luni? Pot sa faceti modificari în cadrul organizatiei dumneavoastra ca repede? Sau, este de un calendar de sase luni mai realizabile? Daca aveti nevoie de a implica departamentele alte resurse, nu uitati sa le includa în dumneavoastra de planificare. În cazul în care planul include personal în sus, sau Realinierea personalul existent, asigurati-va ca sunteti sa permita timp suficient pentru angajarea, de tranzitie si ora de formare.

Apoi, atribuie responsabilitati specifice de activitate. Daca evaluarea dvs. au identificat o lipsa de formare profesionala într-un proces specific de inculpat pentru încetinirea productiei - documentul si sa actualizeze manuale de antrenament si sesiuni de instruire conduita. Alocati sefii de echipa, sau personalul-cheie pentru a ajuta la punctul de modificari si gestiona urmari finalizarea proiectului livrabil. Stabilirea strategiilor de comunicare pentru pastrarea tuturor apreciata cu privire la statutul proiectului. Setati repere si de a confirma, atunci când am fost îndeplinite.

Cel mai important, împuternici personalul sa descopere oportunitati de crestere a eficientei si departamentul de operatiuni. Încuraja participarea lor în a ajuta la identificarea si unde, atunci când procedurile sau procese poate fi reînnoit. La urma urmei, cine mai bine pentru a identifica probleme de operations pete, apoi cei cu mâinile lor în ea în fiecare zi?

Schimbarea poate face unii angajati nervos, asa ca merita in timp ce lor sa vorbeasca. Recunoasca si sa recunoasca participarea angajatilor si a excelentei de productie prin stabilirea programele de recompensare. Angajat programele de recompensare a rula gama de la prânzuri de pizza si certificatele de cadou, la spatiile de parcare speciale si timp Comp. Test apele pentru ceea ce este cel mai potrivit de cultura organizatiei dumneavoastra.

Masurarea succesului dvs.

Acest lucru poate fi pasul care este cel mai trecute cu vederea. Cum veti sti daca ati realizat în eficienta de a pleca sa atinga, daca nu sunteti de masurare succesele tale? Succese pot fi gasite cu usurinta economii masurabile timp real, costul-economii, sau în satisfacerea mai putin decât beton client îmbunatatit. rontait Numar va va oferi o parte din imagine, dar nu neglijati valoarea topografie clientilor sa evalueze modul îmbunatatit procesele de ei impact.

Prin implementarea acestor sase pasi în operatiunile de dumneavoastra, va puteti pregati mai bine te si departamentul pentru necunoscutele economice sa vina.

No comments:

Post a Comment