Vremuri grele All Over - 4 moduri de a ajuta cheltuieli, fara un ban

Ascult Dave Ramsey de radio pe drum acasa în dupa-amiaza. Desi eu nu sunt de acord cu afara tot din gura, nici metoda lui de livrare la ocazie, cred ca are informatii mare. Ascult pentru ca e inteligent si pentru ca el face o multime de sentiment. Dupa cum am asculta, eu sunt uimit de un lucru care tine vine din nou si din nou ... ideea ca "economia personale" de cele mai multe familii nu este în schimbare. Economia este proasta, dar în afara de frica de injectare în majoritatea gospodariilor, a
În grupa noastra de familie si prieteni, care acest lucru nu este cazul. Avem prieteni care sunt afara de munca, si au fost pentru un an. Avem membri ai familiei care sunt în imposibilitatea de a gasi de lucru prea. Chiar în interiorul zidurilor noastre proprii, situatia economica este sumbru. Deci, ce faci când nu se poate da o mâna de cele monetare te iubesc? Cum va poate ajuta fara cheltuieli de numerar nu aveti?

Iata ce am facut:

1. Stocare de pâna la tot ce-mi pot lua pentru drum liber cu cupoane - Medicamente, articole pentru copii, alimente noi nu consuma in general ... etc Acest lucru a venit în mai multe ori într-adevar la îndemâna atunci când bugetele alimentara au fost stranse pentru membrii familiei mele. fratele meu a fost cu spatele probleme, asa ca am avut 3 sticle de Excedrin Înapoi & Body ca am partajate cu el.

2. Oficiul Sarcini - Avem un birou acasa cu calculatoare, internet, fax, imprimanta, scanner si. Am carti de vizita imprimate de un prieten care este în speranta de a lua cuvântul cu privire la scaldat-o companie / îngrijire si General menaj de afaceri. Nu ma pot abtine de catre dându-i un buchet de recomandari, dar pot ajuta sa te absolut instrumentele necesare pentru a se piata.

3. Ponderea bani de economisire sfaturi - Asa cum am învatat trucuri si sfaturi a economisi bani, economii, lucrurile refolosirea, pur si simplu si a obtine o utilizare mai din tot ceea ce, sa-mi împart ceea ce am învatat, cu acei oameni în viata mea pe care cred ca vor beneficia de aceasta . (Vorbesc foarte mult despre ceea ce am învatat de la bloggeri finantare altele ... asa ca aceste articole mare vine!)

4. Taci si sa asculti - Serios, doar asculta. Fiind un bun prieten si, ocazional, de sustinere înseamna doar ascultare. Sa prietenul tau sau sora sau mama de ventilatie un pic despre cât de greu este. Uneori (de multe ori?) oamenii stiu tot ceea ce sunteti gata sa spun. Deci, doar asculta si de a fi de sustinere. E greu pentru mine, nu sa încerce sa ajute toate timpul. Sunt de lucru pe a fi un ascultator mai bun, si nu încearca sa rezolve totul tot timpul. Daca ma cunosc în lumea reala ... doar mi-amintesc sa taci si asculta. Nu voi fi ofensat.

No comments:

Post a Comment