Criza Economice Globale si provocarea Reformarea Bancare si Practica Finantelor

Ca lideri mondiali economice convoace la 40th Forumul Economic Mondial în Davos, Elvetia (DAVOS 2010), sondaje au aratat ca temerile sunt montarea printre liderii afaceri fiind tot tematori de peste-reglementarii de guvernele. Cum sa iesi din crizei economice globale este cheia pe agenda dar preocuparea pentru proprietarii de afaceri special proprietarii institutiilor financiare este cum rezultatul deliberarilor lor pot afecta competitivitatea investitiilor lor reale si potentiale.

Tendinta g
Este de asteptat ca apelul pentru reformele bancar aprofundate va fi o agenda cheie la DAVOS 2010 Forumului. Ca lideri mondiali economice si dezbatere lor guvernele meticulozitatea reformelor bancar propuse, atentie trebuie acordata aplicarea lor în un mod si maniera care nu conduce la Guvernului peste-reglementare.

Proprietari de afaceri în toate sectoarele o economie, special proprietarii institutiilor financiare au o teama reala a industriei peste-reglementare. Aceasta deoarece peste-reglementare poate modifica drastic echilibrul concurentei care este atât centrala la serviciul livrarii si consecinta corporative si recuperare industrie. Modus operandi ale regulatorului financiare este critica la restaurarea de încredere industriei atât din client si punctele investitor industriei de vedere. Cu introducerea politicilor sunet si practicile, industria va în nici timp fi spate pe calea crestere si stabilitate.

Ce poate fi denumit peste-reglementare a industriei financiare este cel mai bun relativa. Aceasta va depinde circumstantelor proprii industriei financiare în fiecare natiune. Nivelul de sofisticare functionare ale autoritatii de reglementare si a operatorului sunt principalii factori determinanti. Ca temerile de peste-reglementarii au devenit o chestiune globala, este important sa nota ca ceea ce poate fi denumit peste-reglementare într-o tara pot fi considerate sub-reglementare în alt. Structura industriei, a stabilit sistemelor, nivel de sofisticare, antecedente istorice si particularitatile industriei sunt factorii cheie sa se analizeze daca o initiativa de politica de catre autoritatea de reglementare financiara este considerata a fi supra-reglementarea.

Esecul fara precedent institutiilor financiare în economiile dezvoltate a dat crezare la argumentul ca financiare Autoreglementarea este sine nu întregime eficace în ocupa cu fel de crizei economice lumii confrunta astazi. Nu exista absolut nici îndoiala ca anumita forma de regulament Guvernului acerba este necesara. Cu toate acestea, regulamentul Guvernul ar trebui sa încerce sa gaseasca un echilibru între mentinerea încrederii deponentilor precum si încrederea investitorilor mentinând în industrie. Acest lucru este din cauza supra-reglementare reprezinta un risc grav pentru încrederea investitorilor.

Actuala criza economice globale, a subliniat unele dintre punctele slabe inerente în sistemul pur PRO-capitalist de management economic. Piata libera Sistemul economic timp fiind eficiente în alocarea unor resurselor limitate nu poate satisface eficient pentru unele elementele de baza umane precum frica de necunoscut, lacomia si ambitie. Unele dintre aceste elemente sunt motivatori prim pentru indivizi care sunt împovarate cu responsabilitatea de a lua decizii economice în numele institutiilor financiare si de guvernele lor.

Fundul-linie este ca Bancare si reformele Finantelor reglementarea trebuie sa fie cuprinzator concentrat si specializate astfel încât reglementare financiara poate îndeaproape si monitorizeaza constant performantele operatorilor financiare. Cu o astfel de abordare, institutii individuale sau grupuri caror performantele abate de norma poate fi rapid si acuratete corectate. În acest scop, strategii proactive de reglementare poate fi dezvoltata susceptibile sa previna tendintele adverse în timp ce strategiile de reactiva poate fi pusa în aplicare pentru a face fata cu abateri de la norma actuala. În conformitate cu cele de mai sus, reglementarea Guvernul firma este probabil sa fie chemari popular pentru o lunga perioada de timp sa vina.

No comments:

Post a Comment