Texas considera combustibililor alternativi în fata preturilor de petrol - O Run-Down de alegeri

Cresterea dramatica a pretului petrolului în ultimii ani câteva a generat o multime de atentie pentru combustibili alternativi, alternativ, si vehiculele alimentate. Ecologistii se grindina ca începutul unei revolutii si o consecinta naturala a utilizarea resurselor neregenerabile cu renuntarea. Beneficiile de sanatate publica pe care ar rezulta dintr-o crestere majora în aceste utilizarea combustibililor alternativi este aproape incomensurabil. Chiar Texas, al doilea doar în Alaska în cuantum d
Toti producatorii de automobile se iese cu modele hibride, si prototipuri sunt în lucrarile pentru o versiune cu o masa american produs, Plug-in vehicul electric hibrid, înca din 2009. Aceste modele promit pâna la 150 de mile pe galon, si acesta este doar începutul a ceea ce aceasta tehnologie se poate face. Americanii mai multe sunt de planificare pentru a cumpara un vehicul, alternativ, alimentate ca masina lor urmator sau camion.

Desi preturile autocolant pe aceste vehicule alternative este prezent mai decât cea de origine omologii conventionale pe baza de petrol, producatorii sustin economii pe termen lung a costurilor de combustibil si impact redus de mediu. Pret vor, de asemenea, cel mai probabil coborî în viitor, ca urmare a economiilor de scara. În mod logic, atunci sanatatii publice standuri pentru a îmbunatati pe masura ce creste utilizarea lor si scaderea emisiilor de carburant, ceea ce face majoritatea dintre noi - de la studenti unica de la Texas A & M, pentru directorii companiei de asigurari de sanatate - Astept cu nerabdare sa se schimbe.

Acum, spune toate acestea combustibililor alternativi în afara este o provocare totul diferit. "Ceea ce este exact biodiesel din nou?" Si, "Stiu hibrizi sunt presupuse a fi un lucru bun, dar ... Er, ce sunt?" A face viata un saner pic, aici este de baza, a alerga în jos, de tehnologiile cele mai populare curente si viitoare:

Vehicule Hibride

Punct de vedere tehnic, un vehicul de hibrid este pur si simplu o ", folosind doua sau mai multe tipuri de dispozitive de propulsare." Acest lucru poate fi la fel de simplu cum o barca cu motor la bord, vantul este folosit atunci când disponibile, precum si un motor de petrol combustibil-alimentat, sau motor altfel-alimentat, atunci când nu este. vehicule hibrid utilizeaza aceeasi idee, doar cu o tehnologia mai complicat.

O varietate de trenuri de rulare este posibil, cu vehicule hibrid, dar aceste prezent pe piata sunt, de obicei electric hibrid, precum Toyota Prius, Toyota Hybrid Camry Ford Escape Hybrid si Honda Insight. Aceste motoare cu ardere interna utilizarea alimentat de combustibili petrolieri (cum ar fi benzina sau motorina), combinate cu bateriile reîncarcabile electrice la putere a motoarelor electrice. Cele mai mari orase din SUA, inclusiv Dallas, Houston, si Austin, avea mii de hibrizi deja pe drum.

Ideea din spatele acestor hibrizi este ca motorul cu ardere interna poate comuta la un motor electric, atunci când sunt îndeplinite conditiile. Cea mai mare avantaj fata de vehicule conventionale, este mai bine în oras parcurs de gaz. Cele mai multe dintre aceste modele, însa, utilizati o destul de ineficiente motor cu ardere interna - si combustibili pe baza de petrol - în timp ce pe autostrada, ca orice vehicul conventional altele.

În prezent Unele vehicule comercializate ca hibrizii nu sunt de fapt hibrizi, la toate, cum ar fi camioane hibrid Chevrolet Silverado pickup, care foloseste un motor conventional supradimensionate starter în care opreste motorul în timp ce masina este aflata în rotire libera, de frânare, sau la un stop. Motorului apoi reporneste rapid. Acest proces se poate economisi pâna la 10% din combustibil, dar acesta este un procent mic in comparatie cu alte modele hibrid. În cazul în cautarea unui hibrid, cel mai bun lucru de facut este te uiti atent la eficienta consumului de combustibil si impactul asupra mediului.

modele hibride au fost efectiv folosite de ceva timp. troleibuze, de exemplu, sunt hibrizi. Ei comuta între motoarele diesel de la bord deasupra capului si surse de energie electrica. Numeroase companii de transport în masa sunt de asemenea folosire un amestec de surse de energie alternativa si aditivi bio combustibil pentru a rula flotelor lor.

Alte tipuri de hibrizi include vehiculele flexibil-combustibil, care utilizeaza combustibili un amestec de intrare într-un rezervor, de obicei pe baza de petrol si biodiesel. De gaze si bioetanolul este o comuna flexibil-combustibil combinat, ca este motorina si biodiesel. Plug-in vehicule electrice hibride (PHEV) utiliza o combinatie de carburanti traditionali si energie electrica.

Vehicule electrice:

Aceste nu sunt întotdeauna punct de vedere tehnic disting de cele ale modelelor hibride, deoarece majoritatea vehiculelor cu motor electric dispuna de un sistem de back-up care ruleaza pe baza de petrol, biodieselul, sau combustibili de etanol. În scopul de claritate, cu toate acestea, termenul "vehiculelor electrice", aici se refera la acele vehicule care se executa principal, pe energie electrica.

În timp ce numar mic de vehicule electrice au fost folosite de ceva timp, si în timp ce modele hibride de conversie sunt disponibile, modelele produse în masa sunt de asteptat sa fie lansat în urmatorii câtiva ani. Modelul cel mai comun în cadrul prototip este PEV, sau "plug-in-vehiculelor electrice", de asemenea, mentionata ca un hibrida "grila-conectat". Ele sunt de mult ce suna ca - vehiculele care sunt literalmente conectat la o priza pentru a reincarca bateriile pe care le executa. Principala diferenta între PEVs si PHEVs este în raportul energie electrica a combustibilului utilizat pentru alimentarea motoarelor. Zonele urbane cunoscut pentru politicile lor de mediu, precum Davis, California, au avut centralelor pentru vehicule electrice in loc de deja de câtiva ani.

vehicule electrice a reduce poluarea aerului, dependenta de ulei, emit gaze cu efect de sera mai putine, si cresterea securitatii energetice nationale. O operatiune toate-electrice din California ar reduce costurile pentru combustibil de trei sferturi.

Etanol:

Etanol, sau alcool de cereale, au venit în centrul atentiei în ultimii ani datorita volumului în crestere de etanol din porumb produsa în SUA Desi exista unele controverse pe utilizarea de etanol din porumb - pentru EROEI neimpresionant, sau energia revenit pe energia investite, si incapacitatea pentru tara pentru a produce suficient al produsului de a furniza cerere - Ideea este ca, dintr-un combustibil curat-ardere realizate din resurse regenerabile.

Brazilia a luat acest concept la noi nivele. Etanolul facut din trestia de zahar este cea mai mare industrie de carburant national al tarii respective, si toate de gaze distribuite trebuie sa fie de cel putin 20% etanol. Jumatate din toate masinile de Brazilia sunt în masura sa folositi 100% etanol drept combustibil, care include vehiculele cu motoare cu etanol-onlyand flexibil-combustibil.

trestia de zahar de prelucrare eficienta facut posibil acest lucru. Cu 30% zaharoza mai mare de porumb etanol trestie de zahar nu este doar mai eficiente, dar mai usor de extras. Deseurile din biomasa din fabrica ", bagasse," este apoi utilizat drept combustibil în centralelor electrice.

Biodiesel

Biomotorinele sunt "esteri de alchil realizate din transesterificarea" de uleiuri vegetale sau grasimi animale. În termeni laici lui, biomotorinele sunt prelucrate, uleiurile organice a fi folosite ca si combustibili.

Biodieselul este, probabil, combustibil alternativ cele mai promitatoare disponibile astazi. Se poate face de la orice numar de uleiuri vegetale, folosite în cele mai multe motoare diesel moderne fara modificarea lor, este biodegradabil si non-toxice, poarta mai putin pe motor decât motorina conventionale, si "produce 60% mai putin neta a emisiilor de dioxid de carbon than petrol- diesel pe baza deoarece aceasta, în sine este produs din dioxid de carbon atmosferic "prin fotosinteza plantelor. Consumatorii au raportat pâna la 70 de mile pe galon, iar daca înveti cum sa te procesul de uleiurilor uzate, e practic.

Combustibilul poate fi achizitionate de la statiile de selecta, chiar si în state mari precum Texas, ulei, desi acesta este, în general, un pic mai scumpe decât motorina conventionala. Acest lucru se va modifica probabil, cu toate acestea, odata cu cresterea cererii. statii de combustibil germane au de obicei o optiune de biodiesel, si ca combustibil este atât de popular acolo, este de fapt mai ieftin decât motorina pe baza de petrol.

Se pare aproape prea frumos ca sa fie adevarat. Problema? Cele mai multe vehicule pentru pasageri în aceasta tara nu folosesc motoarele diesel. Cu constientizare a crescut, totusi, aceasta problema ar putea fi rapid rezolvate.

Mass-a produs, alternativ, vehiculele sunt alimentate cu o livrare interesanta a tehnologiei. În special cu pretul de produse petroliere pe baza de skyrocketing, este o binevenita schimbare pentru consumatori si pentru protectia mediului, deopotriva. Efect pozitiv asupra sanatatii publice si a mediului, si de reducerea dependentei de sursele externe de ulei poate schimba literalmente fata consumului de energie, precum si viitorul relatiilor interne si internationale. Cea mai mare responsabilitate în calitate de cetateni apoi, este de a ne educa si de a profita de aceste oportunitati - atât pentru sanatatea noastra, si pentru sanatatea generatiilor viitoare.

Combustibilii alternativi poate avea un efect pozitiv pe ambele noastre, si referitoare la sanatatea publica. Fiind constienti de sanatatea dumneavoastra, si ce puteti face pentru a le proteja vor afecta siguranta tine, ca tu de vârsta, si în cele din urma Dvs. de portofel, de asemenea.

No comments:

Post a Comment