Cum mi-am platit Off Ipoteca de comercializare a cotelor de

Ei bine, sa-mi luat suficient de lunga pentru a face acest lucru, dar am decis ca, asa cum au facut optiuni suficienti bani de tranzactionare în 2006, as plati. Aceasta era o mare ipotecare de unele standarde de lucru, dar unul mai putin doar sa sa se gândeasca.

Foarte interesant, un alt prieten comerciant si managerul meu banca spus ca eu ar trebui sa reinvesteasca o si face mai multi bani cu ea, dar în acest fel am salva eu un morman de dobânzii la 5% si a lua niste pace a mintii. Plus Vrea
Daca oamenii de acolo sunt de lectura acest lucru si gândire, de comercializare hei trebuie sa fie usor daca acest tip poate face acest lucru. Ei bine da, este si nu este. L-am avut destul de putine pierderi pe parcurs, dar în general le-am facut bani mai mult decât si-au pierdut, care, mergând de catre unii dintre prietenii si colegii mei, este mai bine decât majoritatea

În încercarea de a deveni un comerciant de reusita-am incercat destul de mult în fiecare instrument financiar în viata mea. Futures, Procure, actiuni, obligatiuni, ETF-uri etc cazul acestor instrumente, ar putea juca muzica as fi cu siguranta o trupa de un singur om!

Exista doua motive principale pentru optiuni au devenit instrument de alegere pentru mine,.

Timpul actiunii

Timp poate juca un rol important în luarea unei decizii strategice cu privire la o parte. , Cu optiuni, puteti vinde literalmente timp, si sa faca bani din ea.

De exemplu, daca credeti ca o parte va merge pâna, sigur, mergeti mai departe si cumpere actiuni. Dar ce se întâmpla daca dumneavoastra de cercetare duce sa crezi ca ponderea va merge nicaieri. Cum poti profita de asta? Acesta este locul unde vin în optiuni

Imagineaza-ti urmatorul scenariu. Societatea X au avut un an pe OK. Acesta a spus ca rezultatele pietei va fi bine în acest an si a pretului actiunilor a cazut un pic si este de comercializare la $ 20. Acesta se asteapta sa faci mai bine, desi anul viitor. Ea are un bilant bun cu datorii foarte putin si nu reale schelete în dulap si plateste un dividend decente putin peste medie.

Nu exista niciun motiv real sa cumpere parts, dar nici un motiv sa o vânda, fie si rezultatele se datoreaza în 3 luni. Ce poti face?

Daca compania are optiuni negociabile, aveti posibilitatea sa vânda (scriere), o optiune de 20 puse pentru spun doi dolari, care va expira in 3 luni. Acest lucru înseamna ca brokerul va cumpara o optiune de la tine si în schimb va dau niste bani. Fiecare optiune este în valoare suta parts de vânzare pentru 1 contract-as da 200 $. Bonusul reala este ca, daca pretul parts ramâne la $ 20 sau urca, te sa pastreze toti banii. Daca pretul actiunilor cade, atunci trebuie sa dea înapoi o parte sau toate din bani in functie de cât de mult scade. Punctul de rentabilitate este de 18 dolari

Ce-mi place sa faceti este sa gasiti aceste actiuni cu adevarat bun, asteptati pâna când ei sau piata are o zi proasta si apoi vând optiunea. Daca vindeti optiunea atunci cand pretul parts merge jos, veti obtine mai multi bani pentru asta.

Desigur, am face sa sune simplu pentru scopuri demonstrative dar nu exista merit în investigheaza acest furrther. Cheia pentru a fi de succes, cu optiuni este de a întelege (adica sa aiba o opinie puternic) pe actiune, indicele sau marfa pe care pariati.

Oh, da, am mentionat din doua motive nu I Ei bine, daca sunteti interesati va trebui tocmai pentru a veni înapoi de timp urmator si cititi-al doilea motiv!

[Payoffmortgagebytrading.blogspot.com http://payoffmortgagebytrading.blogspot.com]

No comments:

Post a Comment