Inteligenta si spiritul pe bani, Wall Street si Succes - Partea # 3

Eu am primit feedback-ul incredibile la seria financiare citate, deci sunt oferind un alt GEMS zece pentru tine sa reflecteze si sa evalueze. Uneori, o carte are mare avut un impact profund din viata mea si a facut-mi schimbe modul meu. Ocazional un mare citat, de asemenea a avut acelasi sens. Serviti.

1) "Am invatat mai multe despre economie de la o furtuna de praf din Dakota de Sud decât am facut în toti anii mei de la facultate".

-Hubert Humphrey

2) "Un taur sa fie hraniti în fiecare< zi cu o veste buna. Dar un urs trebuie sa fie hraniti numai o singura data într-un timp. "

-Anonim

3) Fiecare din noi are posibilitatea de a alege - noi trebuie sa faca munca de bani sau pentru noi sa lucram pentru bani ".

Conrad, Leslie

4) «Nu face niciodata greseala de a spune de piata, este gresit."

-James Dines

5) "Nu a fost niciodata gândirea mea care ma pus bani. A fost sedinta meu. "

-Jesse Livermore

6) "stocurile sunt simple. Tot ce faci e cumpara actiuni într-o afacere de mare pentru mai putin decât de afaceri este intrinsec merita, cu managerii de cea mai înalta integritate si capacitate. Apoi, aceste actiuni proprii pentru totdeauna. "

- Warren Buffet

7) "Regulile de comercializare am trai prin sunt: (o) pierderile Cut, (b) Câstigatorii Ride, (c) Nu pariuri mici, (d) sa respecte normele, fara discutie, si (e) sa stie când sa încalce regulile. "

Ed-Seykota

8) "contribuabil: Cineva care lucreaza pentru guvern, dar nu trebuie sa ia o examinare serviciu public".

-Ronald Reagan

9) "octombrie. Aceasta este una dintre lunile deosebit periculoase de a specula în stocuri. Celelalte sunt iulie, ianuarie, septembrie, aprilie, noiembrie, mai lunile martie, iunie, decembrie, august si februarie ".

Mark Twain

10) "Nu este cât de mult va face atunci când aveti dreptate. Este cât de putin ai pierdut atunci când sunt gresit! Gestionarea riscurilor pe fiecare comert si câstigatorii va avea grija de ei! "

Harald-Anderson, analist la eOptionTrader.com

No comments:

Post a Comment