De ce bancile ar trebui sa Oprire Acum Publicitate

Bancile nu ar trebui sa cheltuiasca de un dolar mai mult pe publicitate. Adica, pâna când vor putea obtine dreptul. În prezent, bancile sunt irosesc pur si simplu banii lor pâna când acestea pot figura dintr-un brand puternic si relevant, astfel promisiunea emotionale si semnificative care ar determina de fapt, cineva sa merg prin hassle de comutare banci.

Desigur, bancile au cheltuit milioane de dolari privind publicitatea incearca sa convinga consumatorilor de a schimba. Acesta poate fi aud
Bancile au cheltuit milioane sa faceti publicitate lucruri precum "verificarea liber". Super gratuit Verificarea. FDIC Asigurat. Un loc sigur sa pastreze banii. Un loc mai bun a salva. De care au nevoie sa ia sfatul lor: Salvati (publicitare) moneda, daca asta e abordarea ele sunt luati.

În ultimul timp majoritatea dintre noi verificate cu banca noastra, lucrurile ca verificarea gratuit, fiind asigurat federal si "sigur loc pentru a pastra banii" au fost considerate mizele mesei - costul de a face afaceri, daca sunteti o banca.

Toate acestea, agentii de publicitate au convins bancile sa cheltui milioane pe apologie mize masa deghizate în motive viabile de a schimba. Este ca o publicitate restaurant care au vase curate. feluri de mâncare sunt Curatenie de afaceri restaurante, verificarea liber si un loc sigura de a pastra banii este de a sectorului bancar. Este non-negociabile. V-ar oferi mai bine aceste lucruri fie nu va fi in afaceri foarte lung.

De ce din lume sunt banci atât de rapid sa cheltuiasca bani pentru a face publicitate aceleasi lucruri ca toate celelalte banci publicitate? Este deoarece liderii piata face it, astfel toti trebuie sa face it?

Se pare ca de la începutul de timp pe care le am suferit prin publicitate banca lame - si este de ajuns mai rau. Având în vedere criza bailout inceput, ne-am fost expus regim non-stop, chiar si publicitate banca mai mult ca pietele lumesc, pur si simplu valorile de cele mai multe noi credem avem deja.

Bank of America este liderul piata în SUA si, pentru ei, comercializare "mizele mesei 'este un pozitie puternica defensiva. Cand toata lumea în categoria spune aceleasi lucruri, implicit consumatorilor sa liderul piata. Este cand restul Rezulta ca inertia seturi inch

Sa consideram BB & T. A natiunii patrusprezecea mare holding financiar, BB & T place sa ne reamintesc ca au fost în afaceri din 1872. Totusi, stabilitatea este un alt una din acele clientii bancii valori deja cred ca au la banca propriile lor. Este pur si simplu nu conteaza. BB & strategie stiintifica este un exemplu perfect de un "interior-out" abordarea, cheltuind bani pe publicitate sa vorbesc despre compania dvs. dar niciodata despre potentialul client.

Consumatorii sunt mai interesate in ceea ce bancile sunt de gând sa faci pentru ei mâine sa nu, ce ati facut în trecut. Sugestie: Si nu este verificarea liber. Cel mai important, clientii doresc sa stiu ce care vor fi - care parte a acestora de auto-identificare va rasuna cu brandul.

Cum esti nefericit cu banca dvs. actuale? Îti amintesti toate cercuri trebuia sa sara prin a deschide contul bancar in primul rand? Acesta trebuie sa fie facut în persoana, deoarece ei au nevoie de semnatura ta, vrei sa inspecteze ID-urile dumneavoastra. Trebuie sa te misti banii. verificari Ordine noi, schimbarea depozitul directe, se schimba tot platesc factura online, in prezent conturile folosi astazi, pentru a primi carti noi ATM-uri. Lista si pe mai departe. Este extrem de consumatoare de timp.

Cine are timp printre noi de unica folosinta nu stiu ce sa fac cu? Iar pentru cei dintre noi care au timp mâinile noastre, avem zero intentia de a petrece acel moment ceva la fel de chinuitor ca trecerea de banci. În special trecerea la o banca care este de mine, promitatoare exact ceea ce au în prezent astazi. Ea nu se va intampla.

Deci, bancile - va rugam publicitate opri acum. A salva banii. Figura ce este important pentru consumatori si pentru a construi brandul jurul tau care consumatorul este atunci când aleg o banca.

Cele mai important, acesta trebuie sa fie de fapt imperioase suficient pentru a trece consumatorilor trecut punctul de fapt în vedere trecerea la o faci.

Vestea buna este ca odata ce consumatorii trece, ele stau pus. Stim motivul: Nici unul le da un motiv pentru a trece din nou.

No comments:

Post a Comment