Banca de viata Client Timp Valoare - Partea I

Mahatma Gandhi spus odata despre banci: "Un client este vizitator mai important la sediul nostru. A nu depinde de noi, ne sunt dependente de el. El nu este o întrerupere pe munca noastra; el este scopul ea. El nu este un outsider asupra afacerii noastre; el este un parte din ea. Noi nu fac l o favoare prin comunicarea acesta; el este face ne o favoare dându-ne o oportunitate de a faca ".

Acum suntem seeing ca este adevarata în atmosfera competitiv actual al banci. Fiecare entices banca client
Asemenea, atunci când atragerea clientii si pastrarea clientilor, viata client valorii timp trebuie sa fie calculat prin datelor disponibile de banci. Deci, sa ia în considerare potentialul de profit viitoare de clienti, marketing si functii de vânzare a bancii au început cauta solutia pentru a afla "Clientul Time Life valoare". Acest nou concept poate modifica bilantului bancilor mondial pentru tratarea fiecarui clientului (segment), ca un instrument de investitii similare cu un stoc individuale o investitie de portofoliu banca.

Bazat pe continut clientului bine, valoarea bunavointa bancii va fi calculat pentru fuziunile si amalgamations. Acest lucru poate fi numita Client capitalului Valoare (CEV), care devine din ce buzzword printre marketeri. Acest lucru poate fi îmbunatatita prin achizitie buna si Client Pastrarea strategii de gestionare orientate de a îmbunatati plus valoare economica pentru actionari de banci.

Clientul Echitate Value este însumarea CLV de clienti totale existente si CLV clientilor nou unde CLV este "valoarea actualizata neta fluxului viitor probabil din o client individual".

Formula:

CEV = Total CLV clientii existente (în Rs.)+ CLV totala de noi clienti (în RS.)

Where CLV este valoarea neta actualizata a fluxului de probabil viitorul profit de la client individual.

Client Time Life Valoare (CLV) este definit ca valoarea actualizata neta a viitorul profit probabil si flux Pierdere din clientii individuali / grupuri. Aceasta definitie concis are urmatoarele elemente.

1. Valoarea neta actualizata a profitul probabil / pierderea din partea clientilor sau grup grup de clienti.

2. Aceasta este pentru valoarea integrala durata de viata a grupului de cumparatori. Dar de obicei este lucrat afara pentru 5-10 ani pe baza disponibilitatea a datelor din client grupurilor client / pentru scop practic si este pastrate ca o tendinta pentru perioada viata exceptia cazului orice modificari semnificative aparut.

Nu poate fi câstigatori si perdanti in banca privind componenta globala a clientii. Întrucât modificari în comportamentul client obicei nu sunt volatile, formula CLV vor fi utile sa înteleaga impulsul profit de orice banca. Clientii nu ar trebui niciodata presupune sa mearga întotdeauna în aceeasi directie deoarece de multe ori clientii ridicat întretinere pot fi nerentabil indiferent de cifra lor de afaceri vânzari.

The CLV este profitul preconizeaza ca banca va realiza din vânzari catre un client special / grup în viitor. Calculul CLV implica fluxul de numerar actualizat pentru perioada multiple pentru clientii / grupuri. Calculul considera asemenea probabilitatea a pierde unii clienti si achizitie asemenea noi clienti prin intermediul clienti satisfacuti. Prin utilizarea formulei matematice DCF, putem echivala fluxul viitor al veniturilor nete de trezorerie si anume flux intr-un mediu singura reduse valoarea profitului ca pe o zi specificat sau sfârsitul anului.

The CLV concentreaza asupra clientului ca influencer de profitabilitate a bancii în loc de produse si servicii. The CLV da abilitatea masurare a evalua noi clienti, nu clientii existente, care sunt sa fie orientate si sa fi atrase prin campanii marketing. Aceasta ofera, de asemenea, pana limita pe care Banca poate cheltui pentru achizitionarea de noi clienti pe baza CLV lor.

No comments:

Post a Comment