Economii si vârstnici parinti

Multi ani în urma am sfatuit parintii mei la locul banii lor în banca postale diverse / conturi BS care avut ratele competitive dobânzii la acel moment. Ca adesea întâmpla totusi aceste devenit treptat mai putin atractive si au simtit subliniat la mutare acesta jurul urmarind dupa mai bune rate interes în conturile distanta. Deci au decis ar fi mai usor sa gestioneze în un cont sucursala. Desi aceasta nu ar putea fi solutia bune financiare facut sens pentru ei.

Acest Pasti Am platit o vizita
Am convins Mama meu sa ia o excursie în jos la Halifax cu mine sa vada ce putut fi facut despre acest. Am aranjat o întâlnire cu unul din personalului pe taxei. Parcursul acestei întâlniri sa constatat ca ea a avut o întâlnire anterioara cu un consilier financiar legat care convins-o sa loc unele din economiile lor în unele fel de obligatiuni investitii Halifax pentru care consilier devine comision. Cu toate acestea, persoana care ne-am vorbit nu a putut sa-mi spui nimic despre el ca ea nu a fost un consilier calificat si de consultant financiar s-au mutat pe o alta ramura. Ea simplu spus ca Mama meu trebuie sa aiba toate birocratiei si acest ar face clar. Acest venit ca ceva de o surpriza pentru mine ca parintii mei fusese întotdeauna adverse la produse mai complicate financiara si mica risc. Tot în aceasta întâlnire noi toti de acord ca unele dintre £ 11,000 puteau fi plasate în numerar AIS Halifax la 4%, cu greu rata cel mai bun interes din jurul pentru circumstantelor lor, dar mult mai bine decat contul de aur lichid. My Mother parea sa simt confortabil cu acest cont având o numerar ISA deja, si banii pot fi înca accesate oricand în urgenta, astfel pare probabil ca £ 6000 (pentru 2 persoane) va fi plasat în acest.

Am sugerat ca unele sau toate a contului ramase Aur Lichid ar putea fi schimbat la un verifica mai moderne considerare castiguri mai mult interes, totusi membrul personalului spus ca unele persoanelor vârstnice dori sa vad un carnetului de conturi si interesul alte ridicat castiguri cont nu furnizeaza acest (o scuza slab am crezut). I de asemenea sugerat ca unele dintre bani ramase au putut fi plasate într o obligatiune termen scurt (calculele precedente sugerat acestia nu au platit fiscale). Toate acestea, as putea a se vedea, de asemenea, ca mama mea a fost obtinerea subliniat, la toate acestea si membru al personalului a declarat "un pic fiecare data". Mamei mele, de asemenea, parea sa fie preocupati de impozitare si hassle de semnarea forme declarând ca au platit nici una. Ea nu pare fezabil sa reexamineze afacerile lor de impozitare la acel moment, asa ca am plecat la asta.

Aceasta este o situatie dificila, deoarece este totdeauna un compromis dintre rata dobânzii, simplitate, securitate perceput, situatia fiscale, vizibilitatea si comoditate, si vorbind finantelor putea suparat cu usurinta, de asemenea pare ca, daca eu sunt de impunere nedrept opiniile mele. Personal, ma simt ca si cum Halifax au profitat de un cuplu în vârsta, dar mama mea insista nu este cazul si a plasat o mare de încredere în consilierul precedent. Sunt tentat sa scrie la sucursala cerându-le sa i explic ca banii în contul aur lichid eficient depreciaza din cauza inflatiei si sa explice orice riscuri asociate cu obligatiuni de investitii care au cumparat (din care eu nu sunt mai întelept). Apoi, din nou merita riscul de a supara pe ei?

No comments:

Post a Comment