In tranzactionarea, stiind cum crezi ca este cheia succesului

Ea nu înceteaza niciodata sa-mi uimesti modul în care oamenii pus punct de vedere ciudat verbale la lucrurile care altfel ar fi extrem de dureros. Sa luam termenul de tranzactionare "tragere", de exemplu. Care pe pamânt, este ca trebuie sa spui? Pot sa va spun asta. Când m-am pierd bani, eu pierdut bani. Este chiar atât de simplu.

Puteti numi orice vrei, dar undeva, numind-o trageri pare a face totul mai bine din nou. , Da, trageri este o spre viitor pe termen lung si aceia dintre voi care ma< stiu, stiu ca aproba gândire viitor. Se întotdeauna întrebarea, ceea ce este acum curs de dezvoltare, care face ca viitorul sa fie posibil ca anticipa ca face toate diferenta în comertul meu.

Daca eu sunt de comercializare a unui sistem de comercializare-am dezvoltat, gîndul meu pe prima selectie parametrul este ceea ce este conditia de piata susceptibile de a fi, în viitorul apropiat? Va fi mai volatil? Va fi instabil? Este acest fel de a gândi ca ajuta-ma sa decida care sistemele am de gând sa fie tranzactionare mâine si care parametri.

Eu va rula teste care-mi arata cum parametrilor de deplasare în diverse circumstante si voi anticipa acest lucru. Este acest fel de a gândi ca a realizat o diferenta uriasa pentru mine; gândire anticipativa.

Dar termenul de "trageri", de asemenea aduce cu ea, fara a ceea ce priveste metoda dvs. sau viabilitate sa, aparent toate ideea de economisire pe care îl va recupera de unde esti. La urma urmei, este doar unei trageri. Ei bine, daca acesta a mers în jos, cu siguranta va fi în toate probabilitatile, du-te înapoi, nu? Dupa toate, de mare maestru sa spun, ca tu crezi, asa va fi si facut.

Deci, este "de tragere" cu adevarat un cuvânt periculos care urmeaza sa fie folositi? Da, cred este. Deoarece ignora faptul ca imagine mai mare a ceea ce este cu adevarat o abordare eficace la tranzactionare. Cred ca este o conspiratie împotriva comerciantilor newbie la le mentine la realizarea imagine mare de gestionarea banilor.

Daca chiar doriti sa obtineti reale despre it, mergeti citi acest gânguri techno ca detaseaza chiar mai din experienta - www.en.wikipedia.org / wiki / Drawdown_ (economie) - a pierde bani reali. Dupa obtinerea de doctorat în prolixitate financiar detasat, ati putea fi capabil de a obtine un tranzactionare de predare de locuri de munca la o gramada de studenti unsuspecting pentru a încerca sa plateasca înapoi toti banii pe care ti-ai pierdut de tranzactionare în ;-) lumea reala

Comerciantii have la spre deal cu realitatea fiecare zi. Daca nu este câstigatoare, atunci ai cu siguranta se pierde. Este doar ca simplu! Trading este jocul mai baza în lume, dar necesita o întelegere solida a sine si mediul din jurul tine. Challenge termenii care sunt prezentate pentru tine si a mediului va functiona în calitate de comerciant si liber-te de prejudecati, care poate va pastrati în jos.

No comments:

Post a Comment