Vanzarea RoHS Ca un Serviciu Clientului dvs.

SUA Patriot Act si Sarbanes Oxley-au modificat pentru totdeauna lumii deja complexe de conformitate de reglementare în sectorul bancar. Care adera la aceste reglementari mai stricte nu trebuie sa cultivarea conflict cu relatii bune cu clientii sau pe ameliorarea retinerea clientului. Mai degraba, trebuie sa prezinte respectarea ca un serviciu cu clientii; si observatori dumneavoastra, profesionistii platforma si centru de apel personal trebuie sa fie învatat sa comunice ca mesajul în activitatea< lor zilnica. Amintiti-va ca motivul principal clientii pune banii la banci este pentru pastrarea în siguranta. Exista multe locuri pentru a investi bani cu rate mai mari de rentabilitate decât bancile, însa nici unul nu este la fel de sigura. Prin închirierea clientii dvs. stiu cum si ce sunt conforme cu reglementarile bancare, va sunt de vânzare, în esenta, de securitate.

Vânzari, service si de securitate

Bancherii trebuie sa mearga o linie de dificila; metode de echilibrare de a atrage clientii în sucursale, prin crearea unei atmosfera prietenoasa si îndeplinirea cerintelor de performanta de securitate si reglementarile de conformitate. Adaugati la acest amesteca de concurenta a online banking si institutiile financiare au o adevarata provocare pe mâini.

Într-o zi si de vârsta atunci când clientii si-au limitat timp a rula comisioane banca, de confortul si accesibilitatea online banking este foarte atragatoare. Pentru a ramâne competitiv, sucursalele bancilor de piata trebuie sa se ca banca din vecinatate unde clientii fac afaceri între prieteni. Sarcina de dificil este promovarea acestui sentiment cald, fuzzy solicitând totodata sa verifice identificarea unui client pe termen lung sau sa explice scopul de a depune o valuta tranzactiei Raport (CTR).

Pregatirea observatori dvs. este Cheie

Din fericire, oferind servicii pentru clienti-friendly care conduce la mentinerea si vânzarea nou produs nu are de a submina securitatea bancare si de conformitate. Care solicita identificarea, revizuirea contului sau tranzactii activitatea sau informatia aplicarea verificarea nu ar trebui sa fie comunicate ca prea intruziv, sau cum o implicatie al neîncrederii - ci mai degraba ca o garantie în loc de a proteja activele clientului, identitatea si istoricul financiar. pregatire temeinica casier pregateste observatori pentru a se ocupa de fiecare tranzactie corect, rapid si politicos in timp ce nu pierde din vedere a procedurilor de securitate. Cheia este de a educa personalul din prima linie despre cum sa prezinte beneficiile proceduri de conformitate se asigura ca acestea sunt confortabile atunci când se ocupa cu clientii lor si de a explica faptul ca masurile de securitate au crescut reduce riscul clientului. Predare observatori dumneavoastra ca, în urma procedurilor de conformitate este atât în interesul clientului si cele mai bune Bancii le da sprijinul de care au nevoie atunci când un client balks la predarea de identificare sau reclama atunci când a cerut sa adere la o politica bancare specifice. Un protocolul standard, atunci când executata cu încredere, asigura o stabilitate bancare si reasigura clientii cu sentimentul de siguranta a activelor, precum si de frauda si de protectie a identitatii. Vanzarea de conformitate ca un serviciu ar trebui sa fie sprijinite cu documentatia ca detaliile beneficiile aduse de noile reglementari si masurile pe care Banca ia pentru a se conforma cu aceste noi legi.

Riscuri de nerespectare

Lacunele în impune respectarea corespunzatoare riscurilor costisitoare la banci. În septembrie 2007, o institutie financiare mari au fost sub investigatie pentru încalcarea Legii privind secretul bancar. Banca a fost obligata sa plateasca un total de 31,600,000 dolari la penalizari civile bani - $ 10 milioane la Departamentul de Trezorerie, si 21.6 milioane dolari la Departamentul de Justitie. Aceasta emis o Deferred Procuratura acord care îl însoteste si de mai multe milioane, pentru decaderea în legatura cu taxele pe care Banca reusit sa mentina un sistem eficient programul de combaterea spalarii banilor.

Final Word

Educarea observatori si alti membri ai personalului de front-line pe de conformitate este cea mai buna aparare o banca are la identificarea activitatilor suspecte sau frauduloase, evitând riscul de reglementare. Predarea cum sa comunice aceste cerinte la clienti este cel mai bun infractiunea o banca are in furnizarea serviciilor de calitate si o experienta pozitiva.

No comments:

Post a Comment